top of page
Logo a brand design
Od klienta jsem dostal jediný požadavek a to bylo zapracování španělského symbolu "indalo". Symbol panáčka který se našel v prehistorických kresbách ve španělských jeskyních by sám o sobě funkci loga mohl plnit ale díky jeho popularitě je momentálně hodně nadužívaný v logách všech typů které mají cokoliv společného se španělskem. Takže jsem musel vymyslet něco víc. K indalu jsem přidal geometrické tvary z všude přítomných zdobených dlažeb a jako detail zapracoval i marokský styl oblouku který se v tamní architektuře hodně používá.
Familianna
Prodejce ručně dělané keramiky z andalusie od designerů ze skandinávie. Měli jsme jen měsíc na to udělat logo a komplet design abychom mohli vše ukázat spolu s produkty na dánském veletrhu formland.
Cílová skupina pro designové doplňky domácnosti v podobě luxusní keramiky je hlavně tvořena ženami z vyšší střední třídy. Navíc značka byla hlavně tvořena pro skandinávský trh. Můj nápad bylo vytvořit logo a design který bude klientům ve skandinávii navozovat španělskou atmosféru. Tak aby si kousek andalusie chtěli přinést domů.
Výsledek
V designu jsem chtěl promítnout hlavní myšlenku "skandinávský design, ručně dělaný ve španělsku" Takže ikdyž máme logo zdobenější a spíš ve španělském stylu, celkový design je skandinávsky minimalistický a elegantní. Barvy jsem vybral romantické, letní. Ať navodí pohodovou dovolenkovou náladu.
Měsíc doopravdy není hodně a vše se stihlo hlavně kvůli bezproblémové konverzaci klienta a hodně pomohlo že do mě byla vložena naprostá důvěra. Zájemci na veletrhu tedy rovnou vedle krásné keramiky viděli nové logo, mohli si přečíst prezentaci v hotovém designu a byli odkazováni na nový web kde se dozvěděli o firmě více.

Líbil se ti projekt? Potřebuješ také pomoct s grafikou?
Stačí napsat! rybickamartin@gmail.com
Martin
Rybička
© 2025 by Martin Rybička
bottom of page